Author: z0mbi3-s0krat3s

Regular

Working on the set up for the upcoming horror con I’m doing and La Mirada at the hollowing club in LA. Here’s a peek at some of the posters I printed up. Look for them at Spook Show 7 or on my website Bloodmagik.com (eventually…heh.) or message me with inquiries 🤘💀🤘

Regular

chrisone:

Regular

z0mbi3-s0krat3s:

This is so cool 0.0 checkout –> @creepycapturesphotography on insta for more 🤘💀🤘

Regular

This is so cool 0.0 checkout –> @creepycapturesphotography on insta for more 🤘💀🤘

unexplained-events: Clown Motel

unexplained-events:

Clown Motel

This motel is located in the middle of nowhere in Tonopah Nevada. It was named “America’s Scariest Motel” due to its clown theme and proximity to the Old Tonopah Cemetery (cemetery for miners who died of a plague).

It typically caters to bikers, truckers, and other long haul travelers who find themselves off the beaten path, the Clown Motel is the final port of call before yet another stretch of unbroken Nevada desert. 

The entire motel is covered in various clown themed stuffed animals, porcelain statues, wall hangings, and more. The motel is still in business (probably because there is no competition for miles) and if you’re looking for a creepy getaway you might wanna check this out.

I found their TripAdvisor if anyone was interested.

c0ry-c0nvoluted: I just put this set up on th…

c0ry-c0nvoluted:

I just put this set up on the shop for a lovely price. Slide on over and Check it out. You know you wanna own this sexy pile of twisted, dark fantasy –> BloodMagik.Com <– 

Ah, the medicinal and temporarily therapeutic …

c0ry-c0nvoluted:

z0mbi3-s0krat3s:

…was the opening line in a new chapter of A Christmas Carcassing – my stoner-themed horror/comedy novel.  I’m not gonna lie… There are some elements of getting thoroughly lit that I miss. But when I do something, I really fucking do it, so me and Mary J just don’t make for functional fuck buddies these days. Sober 12 years now and am damn stoked about it. I know I couldn’t get half the shit done I do if I was drunk or high and I hardly do a damn thing so…yeah…. It’s fun to indulge in the user in me, tho, through creative writing. I get to share my experiences through fictional characters and have all new ones through them. This story has been a blast to write because I’ve got to put these two kids through all kinds of drug addled days and nights and have never once woke up with a hangover. Heh. There are definite benefits to being a “square”. It doesn’t make you happy or solve all your problems, but it gets rid of those you had that were caused by getting too damn blitzed to care. 

Aaaaaand my weed-nostalgia baby is officially on the market, kids…AND HALF OFF!!

Shoot through to Bloodmagik.com and get this morbid little Christmas treat for the off-season price of only $8! Grab your signed copy and get snuggled up with these two toasted teens while the gettin’ is good. And if you want to sample the supply first, slide over to Amazon and take a pull from the listing. This book is a barrel of laughs, man…when it’s not buckets of blood…and even then its mostly fun. Admittedly, the opening two sentences are bit (or a lot…) long-winded, but if you can get through those you won’t have any problem choking down the rest, and you’ll come to love these silly fuckers as much as I do.

GET LIT!!!

-cm/cc

Ok, so, I just watched this one last night&hel…

Ok, so, I just watched this one last night… I’m a little confused. Not by the movie. The movie was actually really badass. It has this old school Italian Horror Movie vibe to it; creepy and engaging. Very low-budget production, but once you get passed that it draws you in and ends up being a really cool story. Why I’m confused is because everything I’ve seen online about it says it was done in 2007 but totally looks and feels like an 80′s movie. It’s even in “full screen…” The back of the DVD says “10th Anniversary” so that must be for the movie, but was it called something else originally? I’m trying to find the original movie poster to see if it’s something I want to print up for cons (which I got a handful of now that I just made. I might start putting some on my website… Not sure yet, tho.)

Anyway, I suck at research. Does anyone know anymore about this one? Like, if it was released under a different title?

Regular

Prickly, morbid accessorizing from kris_sfx on insta

poisonous-pen: z0mbi3-s0krat3s: Stunning con…

poisonous-pen:

z0mbi3-s0krat3s:

Stunning concept from artist Shahab Alizadeh.

It’s funny how my mind goes right to the literal as opposed to metaphorical. I feel like that’s a big reason why I’m not into poetry. I prefer the fantasy over the metaphor. Like, when I see this I think of a Hell for giants, as if they were bested, captured and confined to a literal prison where the lowliest of human pawns – this malnourished cell guard – is now their master, and they beg for the scraps he tosses them when he’s in the mood to torment. Whereas a poet would see something like his inner anxieties pushing through this tiny, bloody slit in his psyche, and he (the little dude to the left representing the poet’s conscious mind) serves them in desperate hopes to hold his insanity.at bay.

The metaphorical is deeper, of course, and probably more relatable, but the literal has so many more possibilities for storytelling and to let the imagination soar. You got the metaphor, which is basically just colorfully describing everyday life – job and family troubles and (gag me) typical relationship drama – and you have the fantasy…which entirely transports you into another world, detached from those three things above that so obtusely pollutes so much of our so-called “entertainment.” But, it boils down to personal opinion. I’m not into the “feels” so much. But those who are, often consider fantasy childish or lame because it’s “sooo fake, dude! Omg…” lol

For my money? Imagination/fantasy is the fuel for all progress in society.

Emotions/drama? Not so much…

-z/cm

Or you can join them both. I always believe there are two sides to the story. Pretty much every fantasy book I read can be interpreted both literally and metaphorically. I believe it’s because our life isn’t limited to our jobs, relationships and daily routine, there’s so much more to it than meets the eye and I can easily merge some aspects of fantasy into the picture I have in mind. I love fantasy and poetry so much and I strongly believe they can merge somehow, somewhere.

Yep. There’s your winning formula. Thank Z Christ there’s people out there who are more diverse than I. lol